ДУША НАРОДУ

Твори шкільної програм з української мови для 6 класу

"Барви українського слова"Barvi-ukrayinskogo-slova.docx [16,12 Kb] (cкачиваний: 0)
"Барвінковий край"Barvnkoviy-kray.docx [14,64 Kb] (cкачиваний: 0)
"Велична премудра природа"Velichna-premudra-priroda.docx [18 Kb] (cкачиваний: 0)
"Із замуленого джерела води не нап’єшся"z-zamulenogo-dzherela-vodi-ne-napyeshsya.docx [15,37 Kb] (cкачиваний: 1)
"Любить людей мене навчила мати...” (В. Симоненко)"Lyubit-lyudey-mene-navchila-mati.-V.-Simonenko.docx [22,11 Kb] (cкачиваний: 1)
"Люди, з яких я беру приклад"Lyudi-z-yakih-ya-beru-priklad.docx [19,54 Kb] (cкачиваний: 1)
"Мамина пісня"Mamina-psnya.docx [18,48 Kb] (cкачиваний: 0)
"Мережила скатертину"Merezhila-skatertinu.docx [15,17 Kb] (cкачиваний: 0)
"Наша дума, наша пісня не вмре, не загине» (ТаNasha-duma-nasha-psnya-ne-vmre-ne-zagine-Taras-Shevchenko.docx [17,49 Kb] (cкачиваний: 0)
Ne-odyag-prikrashaye-lyudinu-a-dobr-spravi.docx [16,38 Kb] (cкачиваний: 0)
 
"Одягни вишиванку"Odyagni-vishivanku.docx [15,16 Kb] (cкачиваний: 0)
"Ой весна, весна, днем красна"Oy-vesna-vesna-dnem-krasna.docx [14,18 Kb] (cкачиваний: 0)
"Ой роде наш красний"Oy-rode-nash-krasniy.docx [15,25 Kb] (cкачиваний: 0)
"Про що розповідає старенька хата"Pro-scho-rozpovdaye-starenka-hata.docx [16,4 Kb] (cкачиваний: 0)
"Рідні краєвиди"Rdn-krayevidi.docx [16,24 Kb] (cкачиваний: 0)
"Чистіша від сльози вона хай буде"Chistsha-vd-slozi-vona-hay-bude.docx [17,12 Kb] (cкачиваний: 0)
 

Розвінчую міфи про способи грамотного письма.

Вроджена безграмотність (той сенс, який всі батьки зазвичай вкладають в це слово) – теж не виправдання неграмотного письма.

Та й те, що читають діти поголовно все пишуть грамотно, теж міф.Винні в наш час:

Наш занадто активний лад життя, при якому все менше і менше свого особистого часу батьки приділяють дитині. Боюся, йдемо до того, що років через двісті наших дітей будуть з колиски виховувати роботи.

Через двісті років роботи, а зараз планшети і комп'ютери займають, на жаль, 70% часу наших мовчазних дітей. Без розвиненою, багатою, хорошою усного мовлення - грамотної писемного мовлення з'явитися набагато складніше.

Що робити?

1. Знати правила. Коли? Завше. Тобто їх зрозуміти і вивчити. Не просто прочитати ... не повчити ... не знати вчора і раніше, а розуміти, знати і пам'ятати з 7 років до 17 років. Потім ці знання ваша дитина (як і ви зараз) буде застосовувати автоматично, запевняючи вже своїх дітей, що правила він не вчив, а просто ось таким грамотним і народився (скільки я цих ваших висловлювань чую на лекціях і семінарах... ось, вже на сайті всім пишу! Не передається грамотність ні генетично, ні у спадок, ні чарівної методикою без вчення і розуміння правил і щоденного письма ))) і Золотої рибки немає, і чарівної палички Немає, щоб легко і швидко навчитися грамотно писати! Не шукайте легких шляхів, не введіться на привабливі обіцянки деяких методик! Не допоможе - тільки час пропустіть).

3. Писати диктанти. Коли? Єдиний найкоротший шлях до грамотного письма-писати диктанти кожен день. Хоча б по 3-5хвилин. Але систематично, кожен день. Заманюйте дітей на це чим завгодно: поясненнями, цукерками, подарунками, ласкавим словом, обіцянками, будь-якими бонусами. Тому що саме лист під диктовку формує на практиці навик грамотного письма. …

Шановні батьки, бабусі, дідусі, старші сестри-брати і репетитори!

Диктант на кожен день-це зовсім не обов'язково великий текст контрольного диктанту. Величезний ефект ви вже помітите через місяць-два диктування по 2-3-4 пропозицій з будь-якого диктанту, який ви виберете зі збірок диктантів для початкової школи потрібного класу.

Прошу тільки не експериментувати над дітьми і не диктувати бідолахам тексти з газет. Чомусь це улюблений прийом багатьох тат і бабусь.