Від громадянина України — до громадянина Землі»
(місячник громадянського виховання)
Вид роботи |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виховна діяльність |
1. Виховна година«Краса і величсимволів державних» |
|
2. Учнівський лекторій, присвячений до Дня соборності України |
20.01 |
|
3. Відвідування тематичної виставки літератури «Яклюди вчилися бути громадянами?» |
Пр. м. |
|
4.Виховна бесіда на тему: ,, Я майбутнє твоє, Україно " |
|
|
5. «Зимові забави» (ігри на свіжому повітрі). |
Пр. м. |
|
6. Участь у шахматному турнірі на кубок школи |
27.01 |
Напрямки виховання
Правове виховання |
Бесіда з батьками учнів, схильних до правопорушень. |
23-27.01 |
|
Тренінг „ Моральні переконання та вчинки в житті колективу ”. |
25.01 |
|
|
Класна година на тему: "Право кожної дитини – право на навчання” |
|
|
|
Учнівське самоврядування |
Організація чергування по класу |
11.01 |
|
Робота з батьками
|
1. Зустріч з батьками учнів, котрі мали низькі показники успішності за І семестр та порушували шкільний режим 2. Батьківські збори ,, Роль родини у розвитку моральних якостей дитини ". |
|
|
|
|||
Організаційні заходи |
1. Затвердження виховного плану наIIсеместр |
До 16.01 |
|
2. Уточнення списків зайнятості учнів класу в гуртках |
До 16.01 |
|
Лютий
«Моральність — основа моїх знань»
(місячник морального виховання)
Вид роботи |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виховна діяльність |
1.Година спілкування: • «Хай добрим буде розум ваш, а серце — мудрим буде» |
Пр. м. |
2. Відвідування виставка літератури «Життя — це мить, зумій його прожити» |
Пр. м. |
|
3. Участь у святі День святого Валентина: • поштова скринька для закоханих • виховна година «Моя любове, я перед тобою...» |
14.02
|
|
4. Стрітення Господнє. Участь у конкурсі знавців народних традицій, прикмет |
15.02 |
|
5. Підготовка малюнків на виставку «Прийди, прийди, весно» |
Пр. м. |
|
6. Підготовка та проведення літературно-музичної композиції до Дня захисника Вітчизни для привітання хлопців |
23.02 |
|
7. Підготовка до участі у районному фестивалі художньої самодіяльності |
Пр. м. |
Напрямки виховання
Правове виховання |
1.Рейд-перевірка учнівських щоденників учнів, схильних до правопорушень. |
01.02 |
2. Класна година на тему "Як попередити шкідливі звички” |
|
|
Учнівське самоврядування |
1.Підготовка до Дня святого Валентина |
07.02 |
Робота з батьками |
Проведення круглого столу «Давайте розберемося спільно, що заважає нашим дітям бути вихованими?» |
20.02 |
Березень
«Збережи здоров’я та й на все життя»
(місячник безпеки життєдіяльності)
Вид роботи
|
Зміст роботи |
Термінвиконання |
Виховна діяльність |
1.Участь у заходах до Міжнародного жіночого дня 8 Березня: oПідготовка та участь святкового концерту для працівників школи "Її величність жінка” |
06.03
07.03
07.03 |
2. Участь у Шевченківських днях: oЛітературні читання |
05-09 09.03
05-16 14-16 |
|
3.Ми бережливі oОрганізація рухливих перерв |
01-07 1р.на м. 2р.на місяць
Щодня |
|
4. Проведення єдиних виховних годин: 1) «Який птах, таке й гніздо» 2) «Як будеш батька й матір шанувати, то про країну рідну будеш дбати» Участь у конкурсі «Презентуємо актив класу» (підготовка презентації). |
14-19 20-23
14-19 |
|
5.Тиждень безпеки руху і попередження дитячого травматизму ,, Мова вулиці ” |
19-23 |
Правове виховання
|
1. Перевірка та ремонт шкільного обладнання 2.Проведення класної години з правового виховання на тему " Що означає жити красиво ” |
02.03 Пр. м. Пр. м. |
Учнівське самоврядування |
1.Участь у засіданні учкому ( підготовка 8 Березня: привітання вчителям) 2.Прибирання території школи, підготовка клумб і квітників до посадки |
02.03 |
Робота з батьками |
1.Консультації батьків з питань виховання учнів 2.Проведення співбесіди з батьками учнів, які не встигають у навчанні, для надання методичних рекомендацій |
Пр. м. |
Квітень
«Себе я бачу в дзеркалі природи»
(місячник екологічного виховання)
Вид роботи |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виховна діяльність
|
1.Участь у заходах до Дня гумору «Гуморина»: •«Зі шкільного життя» — конкурс стіннівок. |
02.04 |
• свято гарного настрою |
||
2. Великдень! •Усний журнал «Традиції Великодня на українських землях» |
Тиждень до Великодня |
|
3. Відзначення Дня землі (22.04): - участь в усному журналі «Бережи, люби ізнай!» |
23.04 – 27.04 |
|
- участь в акція «Посади деревце» |
||
4. Відзначення Дня Чорнобильської трагедії (26.04): |
25.04 - 27.04
26.04
26.04 |
|
Виховна година: - - «Репортаж із Чорнобиля»- |
||
• конкурс плакатів «Чорнобиль очима дітей» |
||
-участь у загальношкільній лінійці вшанування пам'яті загиблих учасників ліквідації аварії на ЧАЕС |
||
7. Відзначення Всесвітнього дня книги. Тиждень дитячої та юнацької книжки. |
23.04 |
|
8. Трудовий десант на пришкільних клумбах. Операція «Паросток» |
Пр. м. |
Правове вихова ння |
1. Зустріч із батьками учнів, які втратили бажання вчитись і безсистемно відвідують школу |
25.04 |
2.Проведення класної години з правового виховання на тему «Безвідповідальність та наслідки» |
до 10.04
|
|
Учнівське самоврядну вання |
1.Акція «Посади деревце» |
09.04 |
Травень
«Згадаймо ті полум'яні роки»
(місячник військово-патріотичного і фізичного виховання)
Вид роботи |
Зміст роботи |
Термінвикона ння |
|
Виховна діяльність |
1.Відзначення Дня перемоги (09.05): • підготовка малюнків «Вічна пам'ять героям! Ми низько вклняємось їм» • класна година «Тих днів не змеркне слава», • участь в акції «Грані добра» (допомога ветеранам ВВв) • операція «Забуті могили» |
07-09.05
|
|
2. Відзначення Дня Матері: • виховні годинИ «Мамо, мамо, вічна і кохана» |
Др. п’ят. травня 1-11 |
|
|
|
|||
4. Свято останнього дзвоника «Наспокликав дзвоник останній» |
25.05 |
|
|
5. Операція «Ремонт класної кімнати» |
26-31 |
|
|
6. Спортивно-масові заходи, присвячені Дню Героя |
|
|
Напрями виховання |
Правове виховання |
2. Конкурс кросвордів на правову тематику |
21.05 22.05 |
3.Проведення класної години з правового виховання на тему: «Правопорушення і злочин». |
до 10.05
|
|
Учнівське самоврядування |
Участь в підготовці та проведенні свята останнього дзвоника.
|
|
Робота з батьками |
Підсумкові батьківські збори у класі |
14—18.05 |
Січень
«Від громадянина України — до громадянина Землі»
(місячник громадянського виховання)
Вид роботи |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виховна діяльність |
1. Виховна година«Краса і величсимволів державних» |
|
2. Учнівський лекторій, присвячений до Дня соборності України |
20.01 |
|
3. Відвідування тематичної виставки літератури «Яклюди вчилися бути громадянами?» |
Пр. м. |
|
4.Виховна бесіда на тему: ,, Я майбутнє твоє, Україно " |
|
|
5. «Зимові забави» (ігри на свіжому повітрі). |
Пр. м. |
|
6. Участь у шахматному турнірі на кубок школи |
27.01 |
Напрямки виховання
Правове виховання |
Бесіда з батьками учнів, схильних до правопорушень. |
23-27.01 |
|
Тренінг „ Моральні переконання та вчинки в житті колективу ”. |
25.01 |
|
|
Класна година на тему: "Право кожної дитини – право на навчання” |
|
|
|
Учнівське самоврядування |
Організація чергування по класу |
11.01 |
|
Робота з батьками
|
1. Зустріч з батьками учнів, котрі мали низькі показники успішності за І семестр та порушували шкільний режим 2. Батьківські збори ,, Роль родини у розвитку моральних якостей дитини ". |
|
|
|
|||
Організаційні заходи |
1. Затвердження виховного плану наIIсеместр |
До 16.01 |
|
2. Уточнення списків зайнятості учнів класу в гуртках |
До 16.01 |
|
Лютий
«Моральність — основа моїх знань»
(місячник морального виховання)
Вид роботи |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виховна діяльність |
1.Година спілкування: • «Хай добрим буде розум ваш, а серце — мудрим буде» |
Пр. м. |
2. Відвідування виставка літератури «Життя — це мить, зумій його прожити» |
Пр. м. |
|
3. Участь у святі День святого Валентина: • поштова скринька для закоханих • виховна година «Моя любове, я перед тобою...» |
14.02
|
|
4. Стрітення Господнє. Участь у конкурсі знавців народних традицій, прикмет |
15.02 |
|
5. Підготовка малюнків на виставку «Прийди, прийди, весно» |
Пр. м. |
|
6. Підготовка та проведення літературно-музичної композиції до Дня захисника Вітчизни для привітання хлопців |
23.02 |
|
7. Підготовка до участі у районному фестивалі художньої самодіяльності |
Пр. м. |
Напрямки виховання
Правове виховання |
1.Рейд-перевірка учнівських щоденників учнів, схильних до правопорушень. |
01.02 |
2. Класна година на тему "Як попередити шкідливі звички” |
|
|
Учнівське самоврядування |
1.Підготовка до Дня святого Валентина |
07.02 |
Робота з батьками |
Проведення круглого столу «Давайте розберемося спільно, що заважає нашим дітям бути вихованими?» |
20.02 |
Березень
«Збережи здоров’я та й на все життя»
(місячник безпеки життєдіяльності)
Вид роботи
|
Зміст роботи |
Термінвиконання |
Виховна діяльність |
1.Участь у заходах до Міжнародного жіночого дня 8 Березня: oПідготовка та участь святкового концерту для працівників школи "Її величність жінка” |
06.03
07.03
07.03 |
2. Участь у Шевченківських днях: oЛітературні читання |
05-09 09.03
05-16 14-16 |
|
3.Ми бережливі oОрганізація рухливих перерв |
01-07 1р.на м. 2р.на місяць
Щодня |
|
4. Проведення єдиних виховних годин: 1) «Який птах, таке й гніздо» 2) «Як будеш батька й матір шанувати, то про країну рідну будеш дбати» Участь у конкурсі «Презентуємо актив класу» (підготовка презентації). |
14-19 20-23
14-19 |
|
5.Тиждень безпеки руху і попередження дитячого травматизму ,, Мова вулиці ” |
19-23 |
Правове виховання
|
1. Перевірка та ремонт шкільного обладнання 2.Проведення класної години з правового виховання на тему " Що означає жити красиво ” |
02.03 Пр. м. Пр. м. |
Учнівське самоврядування |
1.Участь у засіданні учкому ( підготовка 8 Березня: привітання вчителям) 2.Прибирання території школи, підготовка клумб і квітників до посадки |
02.03 |
Робота з батьками |
1.Консультації батьків з питань виховання учнів 2.Проведення співбесіди з батьками учнів, які не встигають у навчанні, для надання методичних рекомендацій |
Пр. м. |
Квітень
«Себе я бачу в дзеркалі природи»
(місячник екологічного виховання)
Вид роботи |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Виховна діяльність
|
1.Участь у заходах до Дня гумору «Гуморина»: •«Зі шкільного життя» — конкурс стіннівок. |
02.04 |
• свято гарного настрою |
||
2. Великдень! •Усний журнал «Традиції Великодня на українських землях» |
Тиждень до Великодня |
|
3. Відзначення Дня землі (22.04): - участь в усному журналі «Бережи, люби ізнай!» |
23.04 – 27.04 |
|
- участь в акція «Посади деревце» |
||
4. Відзначення Дня Чорнобильської трагедії (26.04): |
25.04 - 27.04
26.04
26.04 |
|
Виховна година: - - «Репортаж із Чорнобиля»- |
||
• конкурс плакатів «Чорнобиль очима дітей» |
||
-участь у загальношкільній лінійці вшанування пам'яті загиблих учасників ліквідації аварії на ЧАЕС |
||
7. Відзначення Всесвітнього дня книги. Тиждень дитячої та юнацької книжки. |
23.04 |
|
8. Трудовий десант на пришкільних клумбах. Операція «Паросток» |
Пр. м. |
Правове вихова ння |
1. Зустріч із батьками учнів, які втратили бажання вчитись і безсистемно відвідують школу |
25.04 |
2.Проведення класної години з правового виховання на тему «Безвідповідальність та наслідки» |
до 10.04
|
|
Учнівське самоврядну вання |
1.Акція «Посади деревце» |
09.04 |
Травень
«Згадаймо ті полум'яні роки»
(місячник військово-патріотичного і фізичного виховання)
Вид роботи |
Зміст роботи |
Термінвикона ння |
|
Виховна діяльність |
1.Відзначення Дня перемоги (09.05): • підготовка малюнків «Вічна пам'ять героям! Ми низько вклняємось їм» • класна година «Тих днів не змеркне слава», • участь в акції «Грані добра» (допомога ветеранам ВВв) • операція «Забуті могили» |
07-09.05
|
|
2. Відзначення Дня Матері: • виховні годинИ «Мамо, мамо, вічна і кохана» |
Др. п’ят. травня 1-11 |
|
|
|
|||
4. Свято останнього дзвоника «Наспокликав дзвоник останній» |
25.05 |
|
|
5. Операція «Ремонт класної кімнати» |
26-31 |
|
|
6. Спортивно-масові заходи, присвячені Дню Героя |
|
|
Напрями виховання |
Правове виховання |
2. Конкурс кросвордів на правову тематику |
21.05 22.05 |
3.Проведення класної години з правового виховання на тему: «Правопорушення і злочин». |
до 10.05
|
|
Учнівське самоврядування |
Участь в підготовці та проведенні свята останнього дзвоника.
|
|
Робота з батьками |
Підсумкові батьківські збори у класі |
14—18.05 |
Вступ
На початку навчального року у7-Б класі нараховується 17 учнів. З них 8 хлопчиків і 9 дівчаток. Всі учні добре фізично і розумово розвинені, здорові. Більшість дітей росте і виховується в благополучних сім’ях, а одна учениця це: Оспіщева Ольга в сім’ї під опікою. Є діти з неповних сімей: Глущенко Аліна, Воронько Тимур,Семененко Роман, Куценко Діана навчання. Є також у класі діти напівсироти це: Тригуб Дарія, а також дітина з багатодітних сім’ї це: Тригуб Дарія та Сіренко Олена.
Діти в класі активні, уважні, більшість з них дисципліновані. Ставлення учнів класу до навчання бажало б бути кращим. Так попередній навчальний рік учні закінчили з такими результатами: високий рівень – 2 ученя: Драгой Яніна та Жданова Анастасія ; достатній рівень 5 учнів – Куценко Діана, Глущенко Аліна, Маліновський Ростислав, , Бондар Андрій, Пухальська Мар’яна , Семененко Роман; середній рівень та достатній рівень 10 учнів -.
Учнівський колектив дружній, згуртований. Діти у класі дуже доброзичливі, вміють бути хорошими співрозмовниками. Є діти дуже чуйні, ввічливі, які прислухаються до порад вчителів та класного керівника. Таким чином, аналізуючи роботу за попередній рік ставлю перед класом вирішення таких проблем:
-Виховувати правові та морально-естетичні якості у дітей;
-Формувати зацікавленість до навчання;
-Вести здоровий спосіб життя;
-Берегти та примножувати національні традиції краю, села;
-Дотримуватись систематичного відвідування уроків;
-Виховувати дисциплінованість на уроках;
-Залучати учнів до гуртків, заходів, які є у школі;
-Виховувати любов і повагу до батьків, старших, учителів.
Проблемне питання, над яким працюватиму з класом у 2015 – 2016 н. р. :Формування основ фізичного розвитку особистості, почуття відповідальності, вимогливості до себе, охайності, дисциплінованості, старанності.
№ |
Прізвище та ім'я |
Доручення |
|
І семестр |
ІІ семестр |
||
1 |
Бондар Андрій |
Організатор трудових справ |
|
2 |
Бондур Богдан |
Відповідальна за інформаційну годину |
|
3 |
Воронько Тимур |
Організатор трудових справ |
|
4 |
Глущенко Аліна |
Відповідальна за відвідування |
|
5 |
Драгой Яніна |
Староста класу |
|
6 |
Жданова Анастасія |
Командир класу |
|
7 |
Коваль Станіслав |
Відповідальна за збереження підручників |
|
8 |
Куц Валентин |
Лаборант класної кімнати |
|
9 |
Куценко Діана |
Квітковод |
|
10 |
Маліновський Ростислав |
Фізорг |
|
11 |
Орлова Анастасія |
Організатор культмасових справ |
|
12 |
Оспіщева Ольга |
Відповідальна за озеленення класу |
|
13 |
Павелко Дмитро |
Зелений патруль |
|
14 |
Пухальська Мар’яна |
Заступник старости класу |
|
15 |
Семененко Роман |
Відповідальний за збереження шкільного майна |
|
16 |
Сіренко Олена |
Організатор культмасових справ |
|
17 |
Тригуб Дарія |
Сантрійка |
Список учнів та їх зайнятість в позаурочний час
№ |
Прізвище та ім'я |
Де задіяний учень (учениця) |
1 |
БондарАндрій |
Художня школа |
2 |
БондурБогдан |
Студія брейкдансу |
3 |
Воронько Тимур |
Секція футболу |
4 |
Глущенко Аліна |
Студія вокалу та циркова студія |
5 |
Драгой Яніна |
Математичний гурток |
6 |
Жданова Анастасія |
Циркова студія, |
7 |
Коваль В’ячеслав |
Секція футболу |
8 |
Куц Валентин |
Студія брейкдансу |
9 |
Куценко Діана |
Гурток математики |
10 |
Маліновський Ростислав |
Математичний гурток |
11 |
Орлова Анастасія |
Спортивна секція |
12 |
Оспіщева Ольга |
Музикальна школа |
13 |
Павелко Дмитро |
Спортивна секція |
14 |
Пухальська Мар’яна |
Вокальний гурток |
15 |
Семененко Роман |
Студія брейкдансу |
16 |
Сіренко Олена |
Художня школа |
17 |
Тригуб Дарія |
Циркова студія |
18 |
Батьківський комітет
Голова батьківського комітету:
Куц Олена Володимирівна
Члени батьківського комітету:
Семененко Марина Сергіївна
Коваль Марина Анатоліївна
Маліновська Оксана Сергіївна
План роботи батьківського комітету:
1.Організація навчального процесу (у зв’язку з переходом до наступного класу).
2.Допомога в озелененні класу.
3.Залучити батьків до спортивних змагань.
4.Участь батьківського комітету в роботі з сім’ями,що погано виховують дітей.
5.Обговорення і затвердження плану роботи батьківського комітету наI-ІІпівріччя.
6.Допомога батьків в організації святкувань та проведенні заходів
у школі.
7.Підсумки роботи батьківського комітету, завдання на наступний рік.
План виховної роботи на І семестр 2015 - 2016 н.р.
Вересень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 01.09-04.09 |
ІІ тиждень 07.09-11.09 |
ІІІ тиждень 14.09-18.09 |
ІVтиждень 21.09-25.09 |
1 |
Виховні години, класні збори |
Перший урок :« Україна - єдинакраїна» |
Класні збори; вибір активу; розподіл обов’язків |
Виховна година : « Я-за здоровий спосіб життя» |
Виховна година : « Державний прапор - святиня народу» |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Літературна вітальня: « Україна – країна моїх мрій» |
Година спілкування:« Україна памятає» |
||
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Година спілкування :« Від культури особистості до культури нації» |
Конкурс: « Імідж сучасної людини» |
Бесіда: « Як долати агресивність» |
|
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Диспут: « З чого починається пізнання» |
Усний журнал : « Моє дозвілля» |
||
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Бесіда «Здорове довкілля- здорова людина |
КВК : « Біологічний хокей» |
Вікторина :« Світ дерев» |
|
6 |
Ціннісне ставлення до мистецтваі культури |
Година спілкування :« Кобзарська душа» |
Турнів знавців : « Письменники рідного краю» |
||
7 |
Ціннісне ставлення до праці |
Година спілкування:« Школа мій дім, я господар у нім» |
Бесіда : « У світі професій» |
||
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з Глущенко А. про відносини з однокласниками |
Перевірка наявності шкільного приладдя у Бондара А. |
Бесіда з учнями Оспіщевою О., Тригуб Д. про поведінку після уроків |
Перевірка наявності підручників у Бондур Б.. та Пухальської М. |
9 |
Робота з батьками |
Обирання батьківського комітету |
Відвідати сім’ю Оспіщевої О.. |
Бесіда з мамою Куц В. |
Батьківські збори: « Що потрібно робити, щоб ваша дитина не стала важким підлітком?» |
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у святкуванні першого дзвоника |
Взяти участь у олімпійських іграх( до Дня фізкультури і спорту) |
Взяти участь у святкуванні Дня бібліотекаря |
Жовтень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 28.09-02.10 |
ІІ тиждень 05.10-09.10 |
ІІІ тиждень 12.10-16.10 |
ІVтиждень 19.10-23.10 |
1 |
Виховні години, класні збори |
Виховна година : « Виконуй правила дорожнього руху» |
Виховна година : « Поважай людуй похилого віку» |
Виховна година : « Дисципліна – це добре чи погано» |
Виховна година : « Що таке лицарство?» |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда : « Збережемо наш скарб – рідну мову» |
Година спілкування:« Козацькі сурми» |
||
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда : « Я і моя родина» |
Година спілкування:« За правилами етикету» |
||
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування:« Як стати щасливим?» |
Тренінг :« Кроки до успіху» |
||
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Година спілкування :« Бережи свою планету» |
Конкурс малюнків:« Дари осені» |
Вікторина :« Зелений дивосвіт» |
|
6 |
Ціннісне ставлення до мистецтвата культури |
Бесіда: «Уроки шляхетності» |
Заочна подорож:« Архітектурні пам’ятки мого краю» |
Диспут: « Театр у моєму житті» |
|
7 |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда:« Таємниця майстерності» |
Диспут: « Ким бути чи яким бути» |
||
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Перевірка щоденників у Коваль В.. таПавнлко Д.. |
Бесіда з Коваль В. про поведінку під час перерв |
Бесіда з учнями, що пропускають уроки. |
Бесіда з Тригубі Д. про підготовленість до уроків |
9 |
Робота з батьками |
Відвідати батьків, учні яких порушують дисципліну |
Провести анкетування з мамоюГлущенкоА. та Бондур Б. « Що я бажаю для своєї дитини?» |
Провести бесіду з батькамиКуценко Д. та Семененко Р. |
Провести бесіду з мамою Коваль В. |
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у акції милосердя: « Допоможи людям похилого віку» |
Взяти участь у святкуванні Дня вчителя |
Покладання квітів до меморіальної дошки загиблим у ВВ |
Листопад
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 02.11-06.11 |
ІІ тиждень 09.11-13.11 |
ІІІ тиждень 16.11-20.11 |
ІVтиждень 23.11-27.11 |
1 |
Виховні години, класні збори |
Виховна година: «Хочеш мати друга навчись другом бути» |
Виховна година :« Навчання – це праця і благо і обов’язок» |
Виховна година :«Шкідливі звички» |
Виховна година: « Ті дні у пам’яті народній» |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Диспут: « Що таке діаспора?» |
Конкурс малюнків: «Країна в якій я живу» |
Бесіда: «Виховуємо лідерські якості» |
|
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда: «Я і моя сім’я» |
Диспут: «Що таке СНІД?» |
||
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування: «Світ моїх захоплень» |
Усний журнал: «Образ мого я» |
||
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Бесіда: «Проблеми природи нашого краю» |
Заочна подорож: «Світ природи у народному епосі» |
||
6 |
Ціннісне ставлення до мистецтвата культури |
Година спілкування: «Тонкощі побуту» |
Усний журнал: «Музика яку ми любимо» |
Бесіда: «Естетика зовнішнього вигляду» |
|
7 |
Ціннісне ставлення до праці |
Диспут: «Як обрати професію» |
Бесіда: «Еконгоміка домашнього господарства» |
||
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Перевірка явки учнівна перший урок |
Аналіз успішності учнівСіренко О.. та Павелко Д.. |
Перевірка щоденників у Воронько Т.. таТригуб Д... |
Спостереження за поведінкоюКУц В... |
9 |
Робота з батьками |
Індивідуальна розмова з мамою Пухальської М. |
Зустріч з мамою Сіренко О. |
Відвідування батьків Орлової А, ВоронькоТ.учнів які погано навчаються |
Бесіда з батьками про дотримання правил гігієни |
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у святкуванні Дня української мови та писемності |
Акція:« Запали свічку» |
Грудень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 30.11-04.12 |
ІІ тиждень 07.12-11.12 |
ІІІ тиждень 14.12-18.12 |
ІVтиждень 21.12-25.12 |
|
1 |
Виховні години, класні збори |
Виховна година: «День збройних сил України» |
Виховна година: «Як домогтися, що тебе поважали?» |
Виховна година: «Святий Миколай чудотворець» |
Класні збори, підсумки успішності |
|
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Година спілкування: «Ми – єдиний народ» |
Бесіда: «Українська вдача» |
|||
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Диспут: «Як поводитись в складних життєвих ситуаціях» |
Усний журнал: «Учітесь любити» |
|||
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Тренінг: «Сам собі вихователь» |
Бесіда: «Я в колі сім’ї» |
Заочна подорож: «Якщо я буду» |
||
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Конкурс фотографій: «Природа і фантазія» |
Вікторина: «Екологічне лото» |
|||
6 |
Ціннісне ставлення до мистецтвата культури |
Бесіда: «Чи розуміємо ми оперу?» |
Заочна подорож: «Майбутнє української книги» |
Бесіда: «Різдв’яні комедії» |
||
7 |
Ціннісне ставлення до праці |
Усний журнал: «Формула вибору професій: хочу, можу, треба» |
Година спілкування: «Як правильно організувати свою працю» |
|||
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями Коваль В.Куц В.., які недостатньо працюють над виконанням домашнього завдання |
Бесіда з учнями які запізнюються на уроки |
Бесіда з учнямиСемененко Р. Коваль В.. про поведінку на шкільному подвір’ї |
Звіт активу класу про роботу за І семестер |
|
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з мамою Глущенко А.про харчування та санітарію дитини |
Відвідати вдома сім’ю Тригуб Д.. |
Батьківські збори: «Традиції які я хочу створити в своїй сім’ї» |
Участь батьків у підготовці до Нового року |
|
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
Зустріч з військовослужбовцями |
Взяти участь у святі «В міста та села їде св. Миколай» |
Взяти участь у святкуванні Новорічного вечора |
ПРОПОЗИЦІЇ ТА ЗАУВАЖЕННЯ
План виховної роботи на ІІ семестр 2015 - 2016 н.р.
Січень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 11.01- 15.01 |
ІІ тиждень 18.01-22.01 |
ІІІ тиждень 25.01- 29. 01 |
ІVтиждень |
1 |
Виховні години, класні збори |
Класнізбори «Як подолати неуспішність» |
Вих. година «Книга- наш друг і порадник» |
Вих. година «Лікуємось від грипу та грві» |
|
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Правова абетка «Мої права та обов’язки» |
Заочна подорож «Україна від козацьких часів і до сьогодення» |
||
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Анкетуванння «Я в колективі» |
Зустріч з лікарем Шкідливі звички заважають усім» |
||
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Презентація « Яскраві моменти мого життя» |
|||
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Практичне заняття «Вітамінна скарбниця» |
|||
6 |
Ціннісне ставлення до мистецтваі культури |
Пісенний вернісаж «Люблю я пісню українську» |
Заочна подорож по замках Закарпаття |
||
7 |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда «Як навчитись цінувати час» |
|||
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за відвідуванням гуртків. |
Аналіз успішностіОспіщевої О.. |
Контроль за поведінкою на перерві. |
|
9 |
Робота з батьками |
Батьківські збори«Діти- лице сімЇ» |
Відвідини сімїВоронько Т. |
Обстеження умов перебування та підготовки дом. завдань Маліновського Р. |
|
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
День Соборності УКРАЇНИ |
Лютий
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 01.02 -05.02 |
ІІ тиждень 08.02.-12.02. |
ІІІ тиждень 15.02.-19.02 |
ІVтиждень 22.02. -26.02. |
1 |
Виховні години, класні збори |
Вих. година «Шануймо старість» |
Вих. година« Цінуймо хліб» |
Вих. година «СвятийВалентин.Історія свята» |
Вих. година « Бережи честь змолоду» |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Лекторій «Уроки історії ніколи не проходять безслідно» |
Конкурс«Як парость виноградної лози, плекаймо мову» |
||
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Традиції моєї сімї» |
Анкетування «Кого я вважаю своїм другом?» |
||
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Лекція «Гігієна дівчини(хлопця) |
Презентація «Раціональне харчування» |
||
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Екскурсіяна природу(безпечний рух вулицями взимку) |
|||
6 |
Ціннісне ставлення до мистецтваі культури |
Екскурсія в шкільний музей ткацтва |
Конкурс віршів про рідну мову |
||
7 |
Ціннісне ставлення до праці |
Заочна подорож в давнину .Зимові розваги наших предків. |
|||
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за дотриманням правил для учнівКуц В.,Коваль В.. |
Допомогау підготовці дом.завдань слабо встигаючим учням |
Допомогаактиву класу у підготовці до Дня рідної мови |
ДопомогаДрагой Я.. у подоланнізамкнутості |
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками малозабезпечених сімей |
Відвідини сімїКуц В.. з метою контролю запсихологічним кліматом у сімї |
Обговорення поведінкиБондаря А.. |
|
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у святкуванні Дня Святого Валентина |
Участь у святкуванні Дня рідної мови |
Березень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 29.02.-04.03 |
ІІ тиждень 07.03.-11.03. |
ІІІ тиждень 14.03.- 18.03 |
ІVтиждень 28.03.-01.04. |
1 |
Виховні години, класні збори |
Вих. година « Праця матері ні з чим не зрівнянна» |
Вих. година« Тарасовими стежками» |
Вих. година «Скажімо курінню-ні!» |
Вих. година« Гумор у житті українців» |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Українки, що прославили світ» |
Обговорення книги «Живий Шевченко» |
||
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Правовий всеобуч «Кримінальна відповідальність неповнолітніх» |
Виставка-презентація «Сімейні реліквії» |
||
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Лекція « Як подолати авітаміноз .» |
Зустріч з лікарем « Туберкульоз- підступна хвороба» |
||
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Мультимедійна презентація «Сім природних чудес України» |
Як допомогтиземлі |
||
6 |
Ціннісне ставлення до мистецтваі культури |
Літературна вітальня «Поети мого краю» |
|||
7 |
Ціннісне ставлення до праці |
Виготовлення листівок до Дня жінок |
Акція «Чисте подвіря» |
||
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за дотриманням правил для учнівСемененко Р.та Тригуб Д... |
Допомогау підготовці дом.завдань слабо встигаючим учням |
Допомогаактиву класу у підготовці до Дня жінок |
Допомогаучням в подоланні неуспішності з математики |
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батькамиБондар А, по подоланню заниженої самооцінки. |
Відвідини сімїКуценко Д. з метою контролю запсихологічним кліматом у сімї |
Обговоренняуспішності Сіренко О.. . |
|
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у святкуванні Дняжінок |
Участь у Шевченківському тижні |
Квітень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 04.04.- 08.04. |
ІІ тиждень 11.04.-15.04. |
ІІІ тиждень 18.04.-22.04. |
ІVтиждень 25.04.- 29.04. |
1 |
Виховні години, класні збори |
Вих. година «Люблю я свій народ, ціную його звичаї» |
Вих. година. Диспут«Чи модно бути вихованим? » |
Вих. година «Мій режим мене береже !» |
Вих. година«Чорнобиль- чорний біль України » |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Конкурс «Чудеса рідного краю» |
Усний журнал «Великдень- головне святоукраїнців» |
||
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Правовий лекторій « Права дитини на папері і в житті» |
Історико- літературна експедиція« Минуть роки, а подвиг житиме завжди» |
||
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Усний журнал « Про мовний етикет» |
Зустріч з лікарем « Гігієна розумової праці» |
||
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Акція « Засадимо деревами село» |
Прибирання території школи |
||
6 |
Ціннісне ставлення до мистецтваі культури |
Рольва гра « Ти- на дні народження в друга» |
Конкурс- виставка«І на тім рушникові…» |
||
7 |
Ціннісне ставлення до праці |
Обговорення оповідань В.Сухомлинського |
Виготовлення великодніх композицій |
Екскурсія до місцевої пекарні |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за дотриманням правил для учнів , які часто не виконують домашні завдання.. |
Допомогау підготовці дом.завдань слабо встигаючим учням |
Допомогаактиву класу у підготовці до виставки «Воскресни,писанко!» |
Контроль за відвідуванням бібліотеки. |
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батькамиКоваль В. про покращення успішності. |
Відвідини сімїПавелко Д.. з метою контролю запсихологічним кліматом у сімї |
Обговоренняуспішності Бондур Б.. |
|
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у святкуванні Дня здоровя |
Участь увиставці великодніх композицій |
Травень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 04. 05. -06.05. |
ІІ тиждень 10.05.-13.05. |
ІІІ тиждень 16.05.-20.05. |
ІVтиждень 23.05.-27.05. |
1 |
Виховні години, класні збори |
Вих. година « Ніхто не забутий, ніщо не забуто» |
Вих. година «Вклонімось матері доземно!» |
Вих. година Інструктаж з техніки безпеки на літо. |
Класнізбори . Підсумкиуспішності та поведінки за літо |
2 |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Обговорення оповідання О.Довженка « Воля до життя» |
Мікрофон «Якби я був президентом» |
||
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Відвідини і привітання ветераніввійни |
Година спілкування « Все починається з родини» |
||
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування « У мій сказати- « ні»шкідливим звичкам» |
Агітбригада« Курити зараз не модно!» |
Анкетування з метою подолання неуспішностіу наступному році |
|
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Усний журнал « Ерудит природи» |
Безпека у побуті і в громадських місцях. |
||
6 |
Ціннісне ставлення до мистецтваі культури |
Вивчаємо пісні воєнних літ |
Екскурсія в шкільний музей ткацтва |
||
7 |
Ціннісне ставлення до праці |
Прибиранння могил ветеранів ВВв |
Акція « Зробимо школу квітучою» |
||
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за відвідуванням гуртків. |
Аналіз успішностіслабо встигаючих учнів. |
Контроль за поведінкою на перервіТригуб Д. |
Допомога активу класу в озелененнікласної кімнати |
9 |
Робота з батьками |
Батьківські збори«Насилля - не метод виховання» |
Відвідини сімїДрагой Я.. |
Обстеження умов перебування та підготовки дом. звдань Пухальської М. |
|
10 |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у святкуванні Дня Перемоги. Парад юнацьких військ. |
Участь у святкуванні Дня матері |
Свято Останннього дзвоника |