«ПОГОДЖЕНО» «ЗАТВЕРДЖЕНО»
Заступник директора Директор школи
з виховної роботи
_______________ Мельничук Н.Ф._______________ Гриців Б.Ф.
П Л А Н
виховної роботи з учнями 5-А класу
середньої загальноосвітньої школи № 99 м. Львова
на 2013-2014 н.р.
Класний керівник: Білокура Н.І.
Характеристика класу
У класі навчається 29 учнів. З них: 16 хлопців та 13 дівчат. Переважна частина дітей проживає в межах мікрорайону школи, живуть у повноцінних сім’ях. Є діти-напівсироти: Яньо Юрій, багатодітні сім’ї: Жадан Олег (4 дітей), Жмінка Віталій (), Кльок Юлія (3 дітей), Мартинець Володимир (3 дітей); малозабезпечені сім’ї:Кльок Юлія та діти - афганці:Захаревич Христина.
Всі учні класу є добрими та згуртованими. За рисами характеру учні різні. Адекватно реагують на зауваження вчителів та класного керівника, виховані. Взаємовідносини між хлопцями і дівчатами дружні. В різних ситуаціях у класі враховується думка всіх учнів. Клас організований, об'єднаний спільними інтересами, хоча дещо спостерігається поділ на мікрогрупи за статтю та власними уподобаннями. Деякої корекції вимагаєучнівське самоврядування.
Є у класі дуже працьовиті діти з сумлінним ставленням до навчання, що є прикладом для інших як у навчанні, так і в поведінці. Серед них Яньо Юрій, Іванишин Ярослав, Захаревич Христина, Садоха Назар, Козюра Олександра. На уроках учні активні, вміють слухати, хоч інколи й неуважні. Причиною неуважності нерідко є незадовільна поведінка та шум окремих учнів ( Барабах Микола, Сакавчак Анна).
Клас завжди прислухається до думки та слів класного керівника і вчителів, вчасно виконує вказівки і доручені їм завдання.
Виділяються у класі і діти, які потребують індивідуального підходу як з боку вчителів, так і батьків ( Лимарев Дмитро).
Клас постійно бере активну участь шкільному і класному житті ( олімпіади, випуск газет, конкурси малюнків, читців, різноманітні акції ).Як і кожен класний колектив, клас має свої звичаїта традиції: спільне проведення свят, вітання іменинників, здійснення екскурсій та подорожей.
М е т а і з а в д а н н я в и х о в н о ї р о б о т и н а2013/2014 н.р.
- Виховувати в учнів любов до свого народу, його мови, традицій;
- Виховувати обов’язки до праці, бережливого ставлення до шкільного та власного майна, підручників;
- Виховувати дітей на принципах християнської моралі;
- Привчати учнів до систематичного читання періодики, перегляду телепередач для обговорення цих матеріалів на виховних годинах;
- Виховувати повагу до вчителів, батьків, старших;
- Вчити дітей старанно вчитися, виховувати почуття відповідальності за доручені справи;
- Зміцнювати здоров’я учнів;
- Залучати учнів до участі у шкільних і позашкільних заходах; до занять у спортивних секціях.
Соціальний паспорт класу
Діти – напівсироти: Яньо Юрій;
Діти з багатодітних сімей: Жадан Олег (4д.)
Жмінка Віталій (3д.)
Кльок Юлія (3 д.)
Мартинець Володимир (3 д.)
Діти з малозабезпечених сімей: Кльок Юлія
Діти з сімей-афганців: Захаревич Христина
Склад учнівського активу класу (самоврядування):
Структура самоврядування 5-А класу
Староста класу – Яньо Юрій
Заступник – Сокол Анжеліка
Члени учнівського самоврядування
Навчальний сектор – Димида О., Маркевич М.
Туристсько – краєзнавчий сектор – Мартинець В., Олешик Н.
Сектор « Охорона порядку » - Іванишин Я., Садоха Н.
Спортивний сектор – Жмінка В., Барабах М.
Редакційний сектор –Лимарев Д., Михальський М., Гадьо А., Козюра О.
Сектор « Бізнес – клас » - Стасів Ю.
Доручення учнів 5-А класу
Відповідальний за журнал – Яньо Ю.
Відповідальний за відвідування – Сокол А.
Відповідальний за поведінку – Олешик Н., Ценюх Д.
Відповідальний за санстан – Шуманська Ю.
Відповідальний за книжки- Сакавчак А.,Фафруник Д.
Відповідальний за роздягалку– Мартинець В., Димида О.
Відповідальний за квіти – Кльок Ю.
Батьківський комітет
Голова батьківського комітету –Стасів Р.І.
Члени батьківського комітету -Ценюх М.І.
-Костів М.І.
Зайнятість учнів 5-А класу в позаурочний час
№ з/п |
П І Б |
Гурток, секція |
1. |
Барабах Микола |
Футбол |
2. |
Гадьо Анастасія |
Англ.мова |
3. |
Губич Юрій |
Футбол |
4. |
Димида Ольга |
Англ.мова |
5. |
Жадан Олег |
Англ.мова |
6. |
Жмінка Віталій |
Бокс, футбол |
7. |
Захаревич Христина |
Англ.мова |
8. |
Іванишин Ярослав |
Бокс, гітара |
9. |
Кльок Юлія |
Англ.мова |
10. |
Когут Юлія |
Танці «Будинок школяра» |
11. |
Козюра Олександра |
Англ.мова |
12. |
Костів Андрій |
Англ. мова |
13. |
Лимарев Дмитро |
Англ. мова, бойовий гопак |
14. |
Маркевич Михайло |
Кунг-фу |
15. |
Мартинець Володимир |
Англ.мова, стрільба, плавання |
16. |
Михальський Мартин |
Англ.мова, айкідо |
17. |
Олешик Назар |
Англ.мова |
18. |
Садоха Назар |
Футбол «СКА», Англ.мова |
19. |
Сакавчак Анна |
Англ.мова, катехизація при «Церкві Св.Анни» |
20. |
Склярова Юлія |
Англ.мова |
21. |
Сокол Анжеліка |
Англ. мова |
22. |
Солук Богдан |
Плавання |
23. |
Стасів Юрій |
Англ. мова |
24. |
Тітаренко Соломія |
Танці «Будинок вчителя» |
25. |
Устименко Юлія |
Сучасні танці, шиття «Будинок школяра» |
26. |
Фафруник Діана |
Англ.мова |
27. |
Ценюх Данило |
Англ. мова |
28. |
Шуманська Юлія |
Англ.мова |
29. |
Яньо Юрій |
Англ. мова |
Місяць, число |
Національно – патріотичне виховання |
Морально – духовне виховання |
Превентивне виховання |
Розвиток інтелектуальних здібностей, науково – дослідницька робота учнів |
Робота учнівського самоврядування |
Художньо – естетичне виховання |
|
|||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
||||||||||||||
В е р е с е н ь |
1.09. - 6.09. |
День Знань. Перший урок «Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття» |
|
Бесіда про попередження жорстокого поводження з дітьми |
|
|
|
|
||||||||||||
9.09. – 13.09. |
Виховна година, присвячена Міжнародному Дню грамотності
|
Бесіда «Етика та етикет». Правила етикету. |
|
|
Вибори активу класу, розподіл обов’язків |
Перегляд кінофільму у класі до Дня українського кіно |
|
|||||||||||||
16.09. – 20.09. |
|
|
|
Пошукова робота: прислів’я та приказки, вислови та вірші Т.Шевченка ( підбір матеріалу )
|
Створення класного фотоальбому «Наше шкільне життя» |
|
|
|||||||||||||
|
23.09. – 27.09. |
|
Зустріч з психологом школи (тестування) |
|
Випуск стінгазети до Всеукраїнського Дня бібліотек
|
|
Виховна година, присвячена 95 р. від дня народження В.Сухомлинського |
|
||||||||||||
Місяць, число |
Екологічне і трудове навчання |
Туристично – краєзнавча робота |
Спортивно – оздоровча робота |
Безпека життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
|||||||||||||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
||||||||||||||
В е р е с е н ь |
1.09. - 6.09. |
|
|
Перевірка готовності учнів до уроків фіз-ри |
|
Бесіда з учнями про правила поведінки на уроках |
Телефонний зв'язок з батьками Лимерева Д. |
|
||||||||||||
9.09. – 13.09. |
Покращувати озеленення кабінету, поповнення новими насадженнями
|
|
|
Бесіда про правила вуличного руху |
Реагувати на зауваження вчителів у щоденнику поведінки та учнівських щоденниках |
Батьківські збори
|
|
|||||||||||||
16.09. – 20.09. |
|
|
Зустріч з медсестрою школи ( бесіда « Яке харчування є правильним?» |
|
Перевірка учнівських щоденників, Зустріч з психологом школи, анкетування |
|
|
|||||||||||||
|
23.09. – 27.09. |
Бесіда « Бережливе ставлення до шкільного майна »
|
|
|
|
Подання даних про учнів, що не відвідують школи |
Перегляд кінофільмів у класі |
|
||||||||||||
Місяць, число |
Національно – патріотичне виховання |
Морально – духовне виховання |
Превентивне виховання |
Розвиток інтелектуальних здібностей, науково – дослідницька робота учнів |
Робота учнівського самоврядування |
Художньо – естетичне виховання |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||||||||||||||
Ж о в т е н ь |
30.09. – 04.10. |
Виховна година, присвячена Міжнародному дню музики
|
|
Бесіда про попередження жорстокого поводження з дітьми |
|
|
«Круглий стіл» на тему «Читання – найкраще навчання»( до Всеукраїнського дня бібліотек) |
|||||||||||||
7.10. –11.10. |
|
|
|
Пошукова робота: прислів’я та приказки, вислови та вірші про мову ( підбір матеріалу ) |
Випуск стіннівки «Класний куток» |
|
||||||||||||||
14.10. – 18.10. |
|
Участь в тижні правових знань ( зустріч з інспектором у справах неповнолітніх) |
|
|
|
Виховна година, присвячена Дню українського козацтва та 71-річниці створення УПА |
||||||||||||||
|
21.10. – 25.10. |
|
Круглий стіл « Телебачення і преса » ( перегляд телепередач, читання преси з метою обговорення) |
|
|
|
|
|||||||||||||
Місяць, число |
Екологічне і трудове навчання |
Туристично – краєзнавча робота |
Спортивно – оздоровча робота |
Безпека життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
||||||||||||||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||||||||||||||
Ж о в т е н ь |
30.09. – 04.10. |
|
|
Участь в шкільних і районних змаганнях з футболу та інших видах спорту |
|
Проводити систематичний облік знань учнів з усіх предметів, перевіряти стан підручників |
|
|||||||||||||
7.10. –11.10. |
Участь у осінній толоці ( прибирання території школи, закріпленої за класом )
|
|
|
|
Перевірка учнівських щоденників |
Залучати батьків до спонсорської допомоги для кабінету (поповнення наочними підручниками, озеленення) |
||||||||||||||
14.10. – 18.10. |
Покращувати озеленення кабінету новими насадженнями |
|
|
|
Подання даних про учнів, що не відвідують школи |
|
||||||||||||||
|
21.10. – 25.10. |
|
Перегляд вистави у театрі ім. М. Заньковецької
|
|
«Твоє життя у твоїх руках» - правила поведінки під час осінніх канікул |
Виписка оцінок щомісяця |
|
|||||||||||||
Місяць, число |
Національно – патріотичне виховання |
Морально – духовне виховання |
Превентивне виховання |
Розвиток інтелектуальних здібностей, науково – дослідницька робота учнів |
Робота учнівського самоврядування |
Художньо – естетичне виховання |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||||||||||||||
Л и с т о п а д |
4.11. – 8.11. |
|
|
|
Виготовлення книжечок до Дня писемності і мови |
|
|
|||||||||||||
11.11. – 15.11 |
Виховна година, присвячена Дню писемності «Історія виникнення письма» |
|
|
Випуск стінгазети до Дня писемності «О слово рідне!» |
Оформлення класного кутка до Дня писемності і мови |
Конкурс читців поезій про мову |
||||||||||||||
18.11. – 22.11. |
|
|
Зустріч з с. Ольгою ( бесіда про взаємодопомогу ближнім) |
|
|
|
||||||||||||||
|
25.11. – 29.11 |
Виховна година, присвячена Дню Голодомору 1932-1933 рр. в Україні
|
Бесіда про початок Різдвяного посту |
Попередження жорстокого поводження з дітьми |
|
|
Перегляд кінофільмів у класі |
|||||||||||||
Місяць, число |
Екологічне і трудове навчання |
Туристично – краєзнавча робота |
Спортивно – оздоровча робота |
Безпека життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
||||||||||||||
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|||||||||||||||
Л и с т о п а д |
4.11. – 8.11. |
|
|
|
Інструктаж з ТБ життєдіяльності. Запобігання травматизму |
Складання психологічних характеристик учнів |
|
|||||||||||||
11.11. – 15.11 |
|
|
|
|
Спілкуватися з вчителями - предметниками |
|
||||||||||||||
18.11. – 22.11. |
Виховна година « Шкідливість комп’ютерів, мобільних телефонів » |
|
|
Інструктаж з техніки безпеки, правил вуличного руху,на залізниці, користування електро- та газоприладами |
Подання даних про учнів, що не відвідують школи |
|
||||||||||||||
|
25.11. – 29.11 |
|
Перегляд вистави у театрі ім. М. Заньковецької
|
|
|
Робота з психологом ( анкетування )
|
|
|||||||||||||
Місяць,
число |
Національно – патріотичне виховання |
Морально – духовне виховання |
Превентивне виховання |
Розвиток інтелектуальних здібностей, науково – дослідницька робота учнів |
Робота учнівського самоврядування |
Художньо – естетичне виховання |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|||||||||||||||
Г р у д е н ь |
2.12. – 6.12. |
|
Виховна година, присвячена 287 р. від дня народження Г. Сковороди |
|
|
|
|
|||||||||||||
9.12. – 13.12. |
Виховна година, присвячена Дню прав людини «Ми і наші права»
|
|
Бесіда про попередження жорстокого поводження з дітьми |
|
Підготовка класу до зимового періоду (розподіл обов’язків) |
Акція « Подаруй книгу! » |
||||||||||||||
16.12. – 20.12. |
|
Участь у ярмарці випічки ( до Дня милосердя, благодійності та Св.Миколая) |
|
|
|
|
||||||||||||||
|
23.12. – 27.12. |
|
|
|
|
|
Виховна година, присвячена 150- річчю з дня народження Б.Гріненка |
|||||||||||||
Місяць, число |
Екологічне і трудове навчання |
Туристично – краєзнавча робота |
Спортивно – оздоровча робота |
Безпека життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
|
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||
Г р у д е н ь |
2.12. – 6.12. |
Утеплення класних вікон на зимовий період
|
|
|
Інструктаж з техніки безпеки, правил вуличного руху,на залізниці, запобігання нещасних випадків на воді,на вулиці |
Проводити систематичний облік ведення учнівських щоденників |
|
9.12. – 13.12. |
Участь в акції «Збережемо життя ялинці»
|
|
|
|
Подання даних про учнів, що не відвідують школи |
|
|
16.12. – 20.12. |
Бесіда про необхідність підгодовування пташок у зимовий час
|
|
|
|
Проводити систематичний облік знань учнів з усіх предметів, перевіряти стан підручників |
Батьківські збори (згідно з графіком) |
|
|
23.12. – 27.12. |
Прибирання кабінету (організація та облаштування Новорічного кутка) |
|
|
Бесіда про правила поведінки під час зимових канікул ( запобігання травматизму) |
Складання психологічних характеристик учнів |
|